SUPORT TEHNIC

Trainingul, mentenanta si suportul reprezinta aspecte cheie in in identificarea unui partener pentru solutii industriale. Suportul tehnic este o actiune ce are ca scop adoptarii unei solutii eficiente si functionale in cadrul unui proiect, cu asigurarea interventiilor in scopul identificarii si rezolvarii problemelor aparute.

Fie ca aveti in vedere dezvoltarea unui sistem nou, modernizarea unei instalatii existene sau extinderea solutiilor curente, deciziile luate in etapele initiale sunt cruciale pentru succesul proiectului. Din acest motiv SIS va poate oferi suport tehnic pentru identificarea, documentarea si implementarea solutiilor optime pentru indeplinirea obiectivelor propuse. Oferim asistenta in toate cerintele tehnice prin oferte specifice, pornind de la suport tehnic de baza si pana la contracte individuale personalizate, ce includ:

–          Punere in functiune

–          Identificarea si gestionarea rapida a incidentelor

–          Suport la distanta (telefonic, conectare remote) sau la locatie

–          Planificare

–          Metode de cotact multiple

–          Disponibilitate ridicata

Serviciile noastre de asistenta sunt disponibile 24/7 pentru toti clientii. Putem oferi suport tehnic pentru:

–          Sisteme SCADA: PcVue, WinCC, Iconix, Integra XoR

–          Sisteme PLC/DCS: HIMA, Siemens S7-300, Siemens S7-1200, Seneca, Phoenix Contact

–          Interfatarea prin protocoale de comunicatie: OPC, Modbus, Profibus

–          Aplicatii de interconectare: Cogent/Skkynet, Kepware, Matrikon, SDG (Secure Data Gateway)

–          Sisteme de siguranta si securitate (incendiu, CCTV, efractie, anti-acces): Bentel, Polon Alfa, Hochichi, Kentec

Intrucat ne plac provocarile, nu ezitati sa ne contactati pentru orice probleme cu sistemele dumneavoastra, pentru a putea identifica impreuna cum si daca va putem fi de ajutor.